Närhälsan Tjörn barn- och ungdomsmedicinsk mottagning, Tjörn

Om Närhälsan Tjörn barn- och ungdomsmedicinsk mottagning, Tjörn

Enhetschef Pia Nilsson
070-082 40 30.
På Barn- och Ungdomsmedicin arbetar läkare, sjuksköterska, psykolog, dietist och logoped.
Vi tar hand om barn upp till 18 år. Du får hjälp med rådgivning och/eller tidsbokning.

Syster Ebbas väg 1, 471 94, Kållekärr - visa på karta
  • Tisdag - Onsdag 08:00 - 16:00
För rådgivning kontakta barnsjuksköterska 010-473 45 00 mån-fre 08:15-10:00. Akuta ärenden hänvisas till 1177. Övriga ärenden hänvisas till din vårdcentral