Folktandvården Tierp

Om Folktandvården Tierp

Vi erbjuder tandvård till barn och vuxna och utför alltifrån undersökningar och förebyggande vård till avancerade behandlingar. Vårt team består av tandläkare, tandhygienister, tandsköterskor och ibland även specialister. Du träffar den som är bäst på just ditt aktuella vårdbehov. Vi har ett nära samarbete med specialister inom hela länet och även erfarenhet av behandling av tandvårdsrädda.

På många av Folktandvårdens kliniker finns tandvårdspersonal som talar ett eller flera språk. Vi kan utan kostnad boka tolk för språk, till dig som är döv, dövblind, vuxendöv och hörselskadad. Kontakta oss så hjälper vi dig.

Fri parkering finns på Vårdcentrums parkeringsplats/Tierps vårdcentral

Verksamhetschef: Sofia Andersson

Arbetsledare: Liselotte Hillberg Emilsson

Ej angivet Växelnummer
Liljevägen 2, Tierp - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 08:00 - 18:00 (Ej helgdagar)
  • Onsdag 08:00 - 16:30 (Ej helgdagar)
  • Torsdag 08:00 - 18:00 (Ej helgdagar)
  • Fredag 08:00 - 16:30 (Ej helgdagar)
  • Måndag - Tisdag 07:00 - 18:30 (Ej helgdagar)
  • Onsdag 07:00 - 17:00 (Ej helgdagar)
  • Torsdag 07:00 - 18:30 (Ej helgdagar)
  • Fredag 07:00 - 17:00 (Ej helgdagar)
Nej