Ungdomsmottagning Tierps vårdcentral, Tierp

Om Ungdomsmottagning Tierps vårdcentral, Tierp

0293-202 00

På ungdomsmottagningen kan du träffa barnmorskor och psykologer. Barnmorskorna ger råd om preventivmedel, graviditetstest, könssjukdomar, droger och alkohol samt smittspårar och skriver recept. Till psykologen kan du komma för samtal om exempelvis oro för något, deppighet, en känsla av att vara annorlunda, funderingar över om du duger eller en jobbig hemsituation. Besök och prover kostar ingenting.

0293-202 00 Växelnummer
Bergsgatan 5, våning 2, Tierp - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 09:00 - 16:00 (ej helgdagar)
Ungdomsmottagning