Barnmorska Tierps vårdcentral, Tierp

Om Barnmorska Tierps vårdcentral, Tierp

0293-202 00

På barnmorskemottagningen erbjuds du graviditetskontroll samt förlossnings- och föräldraförberedelsekurser. Barnmorskan ansvarar också för gynekologisk hälsokontroll, sexual– och preventivmedelsrådgivning, skriver recept på p-piller, tar prov om könssjukdomar och spårar sexuell smitta.

0293-202 00 Växelnummer
Liljevägen 2, 815 37 Tierp - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
Barnmorska, Barnmorskemottagning, Mödravårdscentral