2.58

WeMind psykiatri Tierpmottagning, Tierp

Liljevägen 2 Tierp, , ingång från Uppsalavägen

WeMind psykiatri Tierpmottagning, Tierp

2.58
Vi är en specialistpsykiatrisk mottagning som tar emot personer över 18 år för psykiatrisk bedömning, utredning och behandling. Du kommer till oss via remiss eller egenanmälan. Vi erbjuder vård i enlighet med nationella riktlinjer och regionala vårdprogram. Som patient blir du erbjuden den behandlingsform som enligt forskning visat sig fungera bäst vid just ditt tillstånd.

Informationen uppdaterades 17:07 - 16 feb, 2021

2.58 / 5

2 jun, 2021 Mikael S. skrev:

Mycket bra och medmänskligt bemötande.

26 apr, 2021 Marie C. skrev:

Extremt låg kunskap om NPF - låg kvalitet på intyg och utlåtanden från de stafettläkare som man alltid bara träffar. En gång. Dåligt bemötande förutom i receptionen.

11 sep, 2020 Jörgen M. skrev:

Svårt att få tag i någon att prata med på telefon likaså via mail - så ett stort minus där.

Drop-in-tider

Tisdag : 08:00 - 11:30 Dropin för recept