Närhälsan Tidaholm barnavårdscentral, Tidaholm

Om Närhälsan Tidaholm barnavårdscentral, Tidaholm

På BVC möter vi dig och ditt barn från det att barnet är nyfött fram till 5-6 års ålder då skolhälsovården tar över. När barnet är 1-2 veckor kontaktar vi dig och erbjuder ett första hembesök. Vi erbjuder regelbundna hälso-undersökningar och vaccinationer enligt det nationella basprogrammet. Du kan även få stöd i frågor som rör ditt barn och stöd i föräldra-rollen. BVC är frivilligt. Vi har ett väl utvecklat samarbete med vår BVC-psykolog, Barnmorskemottagning och familjecentralen som är belägna i angränsande lokaler.

Västra Drottningvägen 11, 522 30, Tidaholm - visa på karta