Närhälsan Tidaholm vårdcentral, Tidaholm

Om Närhälsan Tidaholm vårdcentral, Tidaholm

Vi erbjuder en komplett primärvård med mycket under samma tak. Vår personal är kompetent och engagerad de bedriver professionell vård enligt vetenskap och medicinskt beprövad erfarenhet där Du som patient står i centrum. Vår verksamhet består av distriktsläkare, distrikts-/sjuksköterskor, fotvårdsspecialist, , kurator och psykiatrisjuksköterskor. Här finns läkarsekreterare och undersköterska som hjälper till kring den medicinska servicen.
Vi erbjuder diabetesvård, astma/KOL, barnhälsovård/BVC med föräldragrupper, psykisk hälsa med KBT. Vi har även en APS-sjuksköterska (avancerad primärvårdssjuksköterska). Vi erbjuder också dietist, medicinsk fotvård och livsstilsmottagning. Ackrediterat laboratorium med biomedicinska analytiker. I telefon-rådgivningen svarar erfarna distrikts-/sjuksköterskor under hela vår öppettid.

Vårdcentralschef : Åsa Ålebring.
Föreståndare: Erica Pettersson.

Lista dig hos Närhälsan Tidaholm vårdcentral, Tidaholm