Närhälsan Tibro vårdcentral, Tibro

Om Närhälsan Tibro vårdcentral, Tibro

Vi erbjuder en komplett primärvård med mycket under samma tak. Här finns distriktsläkare och distriktssköterskor. Teamsamverkan inom astma/kol-, blodtryck-, diabetesmottagning. Vi har MVC och BVC vilka samarbetar med Familjecentralen och Ungdomsmottagningen. Psykisk hälsa med psykolog. Rehab med sjukgymnaster och arbetsterapeuter. Vi erbjuder också dietist, medicinsk fotvård, Fysisk aktivitet på recept/FaR och eget laboratorium med biomedicinsk analytiker. Här finns också medicinsk sekreterare och undersköterska som hjälper till kring den medicinska servicen.

Lista dig hos Närhälsan Tibro vårdcentral, Tibro

0504 - 403 00 Växelnummer