Tensta vårdcentral, Spånga/Tensta

Om Tensta vårdcentral, Spånga/Tensta

18-19/10 hänvisas alla besök till TenstaAkuten, Elinsborgsbacken 3A.

Vi är en godkänd Äldremottagning. Läs mer: http://www.1177.se/Stockholm/Regler-och-rattigheter/Aldremottagning/

Godkänd Astma-/KOL-mottagning
Vi är en godkänd Astma-/KOL-mottagning.

När vårdcentralen är stängd hänvisar vi till:

Närakuten Brommaplan
Klädesvägen 12, tel 08-123 407 50,
öppet vardagar kl 17.00-22.00 samt lördagar, söndagar och helgdagar kl 08.00-22.00.

Närakuten Järva
Rinkebysvängen 70,
öppet alla dagar kl 08.00-22.00.
Tel 08-690 64 17.

Att boka tid:
Tel 08-123 392 00
För mer information se vår hemsida: www.tenstavardcentral.se

Lista dig hos Tensta vårdcentral, Spånga/Tensta

Tenstagången 18, 163 64 Spånga - visa på karta