Rehabbassängen Kalmar

Om Rehabbassängen Kalmar

Till rehabbassängen kommer du för rehabilitering vid funktionsnedsättning eller vid skada eller sjukdom. För att komma till rehabbassängen har du först träffat fysioterapeut/sjukgymnast som bedömer om du har behov av bassängträning.

Här finns två bassänger, den ena är 14x6 meter och har en temperatur på 34 grader. Den andra är 6x4 meter och har en temperatur på 27 grader. Båda bassängerna är klorerade.

Lasarettsvägen 1, Kalmar - visa på karta
Remiss från fysioterapeut/sjukgymnast krävs