Psykiatrisk rehabilitering Kalmar-Torsås-Öland

Om Psykiatrisk rehabilitering Kalmar-Torsås-Öland

Till oss kommer du som har en funktionsnedsättning till följd av psykisk ohälsa, via din behandlande psykiater, för utredning och behandling. Det är du själv som bestämmer målet med din rehabilitering hos oss, allt utifrån dina egna förutsättningar och förmågor. Det kan exempelvis handla om att vara delaktig och känna trygghet i vardagliga aktiviteter, hemma och på fritiden, men också i ett arbete, i en sysselsättning eller ett annat socialt sammanhang. Vi ger dig det stöd och den behandling som du behöver för att kunna nå ditt rehabiliteringsmål.

0480 - 847 80 Växelnummer
Lasarettsvägen 1, Kalmar - visa på karta
Remiss från behandlande psykiater krävs.
Allmänpsykiatri, vuxna