Valnötsträdet behandlingsenhet Kalmar

Om Valnötsträdet behandlingsenhet Kalmar

Till oss kommer du som har svårigheter i vardagen med ångest och starka känslor.

Här får du gruppbehandling tillsammans med andra som har liknande erfarenheter och lär dig att ta hand om dina känslor och relationer.

Samtidigt som du går i grupp erbjuds du individuellt stöd för att använda dina nya färdigheter.

Slottsvägen 5A, Kalmar - visa på karta
Remiss från psykiatrisk öppenvårdsmottagning krävs för behandling hos oss.
Psykiatri, vuxna