Folktandvården Arvika

Om Folktandvården Arvika

På Folktandvården Arvika tar vi emot både barn och vuxna och vi erbjuder både Frisktandvård, tandvård till fast pris, och tandvård som du betalar per besök. Om du behöver tolk - kontakta oss i förväg så ordnar vi det. På kliniken utför vi bland annat implantatbehandlingar och kan erbjuda behandling med lustgas.
För barn och äldre i Glava finns den mobila enheten under några veckor både vår och höst.

Klinikchef: Charlotte Bohm

Fabriksgatan 5, 671 32 Arvika - visa på karta