Antikoagulationsmottagningen sjukhuset Arvika

Om Antikoagulationsmottagningen sjukhuset Arvika

Välkommen till Antikoagulationsmottagningen Sjukhuset Arvika.

Hos oss får du som använder blodförtunnande läkemedel information om din behandling och hjälp med dosering.

Du som använder Waran eller Warfarin kan, istället för pappersbrev, få din dosering genom e-tjänsterna. Anmäl i så fall ditt intresse, genom att logga in till e-tjänsterna eller ringa oss, så får du mer information.

Vår mottagning kallas även AK-mottagningen.

Rackstavägen Sjukhuset Arvika - visa på karta
Remiss eller egen vårdbegäran