Laboratoriet vårdcentralen Verkstaden Arvika

Om Laboratoriet vårdcentralen Verkstaden Arvika

Till oss kommer du för provtagning av de prover som din vårdgivare har beställt.
Vi utför även funktionsundersökningar, till exempel glukosbelastningar på dig.
Vi tar emot de prover du tagit hemma som urin och avföringsprover.
Vi utför också vissa analyser på plats och andra skickar vi till ett större laboratorium.
Beroende på var analysen görs och vilken typ av prov som tagits på dig kan det ta olika lång tid innan din läkare får ditt provsvar.

Ej angivet
Fabriksgatan 5-7 Arvika - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 16:00 Lunch 12-13
Medtag remiss eller provtagningsunderlag.
Ej angivet