Närhälsan Tanumshede vårdcentral, Tanumshede

Närhälsan Tanumshede vårdcentral

, Tanumshede

Ringvägen 1 A, 457 30, Tanumshede, 45730 Tanumshede

Vi har drop-in till sjuksköterska måndag-fredag 10.00-11.30. Önskar du få dina kallelser digitalt? Glöm inte slå på dina aviseringar i 1177. Vi har ingen drop-in på vårt laboratorium. För tidsbokning av provtagning ring till vårdcentralen och boka en tid.

Vi erbjuder: Specialister i allmän medicin. Hjärtspecialist. Vi har även tillgång till gynekolog. Vårdcentralen har specialsjuksköterskor inom diabetes astma/KOL och hjärta/kärl. Sjuksköterska med specialkompetens inom äldrepsykiatri och demensvård. Distriktsköterskemottagning i Tanumshede, Grebbestad och Bullaren. Vi utför vaccinationer, sjöfartsintyg och körkortsintyg. Provtagning. Vi har nära samarbete med Familjecentral och Ungdomsmottagning samt Distriktsjukgymnast. Leg. psykoterapeuter/psykolog. Fotvårdsspecialist. Distriktsköterska som utför hälsoprofiler. Kvällar och helger hänvisas till Närhälsan Tanumshede jourcentral. Veronica Arvidsson, verksamhetschef Tel. 070-2396377

Informationen uppdaterades 12:13 - 25 mar, 2024

Här kan du se omdömen som Närhälsan Tanumshede vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.

Provtagningsverksamhet, öppen vård, Diabetesmottagning, primärvård, Psykologverksamhet, vuxna, Vårdcentral (BT), Astma- och KOL-mottagning, primärvård, Allmänmedicin, Distriktssköterskeverksamhet, Vaccination mot covid-19, Medicinsk fotvård