Folktandvården Tanumshede, Tanumshede

Tanum

Hos oss kan både vuxna och barn få hjälp med allt ifrån en vanlig undersökning till mer komplicerad tandvård. Våra duktiga tandvårdsteam hjälper dig med allt du behöver.

Hos oss får du två års garanti på fyllningar, kronor och broar och ett års garanti på proteser.

Vi erbjuder även Frisktandvård där du betalar ett fast pris för din tandvård - ett bra sätt att hålla koll på dina tandvårdskostnader. Kontakta oss så får du veta mer!

Klinikchef Anna Ljungström

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 010 - 441 89 90 Växelnummer 010 - 441 89 90
Ringvägen 1 B, 457 30, Tanumshede - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmäntandvård, Tandläkare