Kvarterskliniken Tanum, Tanumshede

Tanum

Mitt i Tanumshede ligger Kvarterskliniken i nyrenoverade lokaler.
Vi har flera erfarna läkare inom allmänmedicin, specialist i kirurgi samt psykolog. Här finns distriktssköterska med möjlighet till hembesök och specialistsköterskor inom Astma/KOL, diabetes och hjärta/kärl.
BVC-verksamheten äger rum på Familjecentralen i Tanumshede och bedrivs av klinikens läkare och sköterska som båda är specialutbildade inom barnhälsovård. På Familjecentralen finns även Mödravårdscentral och Ungdomsmottagning. Vi samarbetar med fotvårdsspecialist, arbetsterapeut och sjukgymnast.
Vi utför alla slags vaccinationer och utfärdar intyg för adoption, dykcertifikat, studier utomlands, sjöfolk och körkort mm. All provtagning sker på vårt eget laboratorium.
Kvartersklinikens ledord är tillgänglighet, bemötande och kontinuitet.
Kvällar och helger hänvisas till Jourcentralen, Strömstad. Bokas via 1177.

Lista dig hos Kvarterskliniken Tanum, Tanumshede

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

Telefon 0525 - 640 40 Växelnummer 0525 - 640 40
Affärsvägen 3, 457 30, Tanumshede - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral