Närhälsan Tanumshede vårdcentral, Tanumshede

Tanum

Vi erbjuder:
Specialister i allmän medicin.
Hjärtspecialist.
Vi har även tillgång till gynekolog.
Vårdcentralen har specialsjuksköterskor inom diabetes astma/KOL och Hjärta/Kärl.
Sjuksköterska med specialkompetens inom äldrepsykiatri och demensvård.
Distriktsköterskemottagning i Tanumshede, Grebbestad och Bullaren.
Vi utför vaccinationer, sjöfartsintyg och körkortsintyg.
Provtagning.
Vi har nära samarbete med Familjecentral och Ungdomsmottagning samt Distriktsjukgymnast.
Leg. psykoterapeuter/psykolog.
Fotvårdsspecialist.
Distriktsköterska som utför hälsoprofiler.
Kvällar och helger hänvisas till Närhälsan Tanumshede jourcentral.
Agnetha Wingstedt, verksamhetschef
Tel. 0705776692

Lista dig hos Närhälsan Tanumshede vårdcentral, Tanumshede

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 010 - 441 51 00 Växelnummer 010 - 441 51 00
Ringvägen 1 A, 457 30, Tanumshede - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Diabetesvård, Distriktssköterskeverksamhet, Fotvård, Husläkare / vårdcentral, Psykolog, Specialistsjukvård