Närhälsan Fjällbacka vårdcentral - Hamburgsund, Fjällbacka

Om Närhälsan Fjällbacka vårdcentral - Hamburgsund, Fjällbacka

Hos oss kan du få hjälp med bland annat provtagning, blodtryckskontroll, såromläggning, hjälpmedelsförskrivning och rådgivning. Vi bedriver även BVC-verksamhet.
Vi har öppen mottagning för att lämna blodprov måndag och torsdag 8.00-9.00.
För att boka övriga besök kan du ringa 0525-33517 måndag, tisdag och torsdag 8.00-9.00.

Kvällar och helger hänvisas till Närhälsan Tanumshede jourcentral. Bokas via 1177 eller direkt på 010-4416910.

0525 - 335 17 Växelnummer
Skolgatan 3, 457 45, Hamburgsund - visa på karta