Närhälsan Tanumshede vårdcentral - Bullaren, Tanumshede

Om Närhälsan Tanumshede vårdcentral - Bullaren, Tanumshede

Hos oss kan du få hjälp med bland annat provtagning, blodtryckskontroll, såromläggning, hjälpmedelsförskrivning och rådgivning.
Tidsbokad mottagning må, ons, to.
För att boka tid är du välkommen att ringa 0525-50112 mellan klockan 8-9 dessa dagar.
Vi har även läkarmottagning en eftermiddag varannan vecka.

Kvällar och helger hänvisas till Närhälsan Tanumshede jourcentral.

Maskrosvägen 17, 457 50, Bullaren - visa på karta