Operationsavdelningen Hallands sjukhus Kungsbacka, Kungsbacka

Om Operationsavdelningen Hallands sjukhus Kungsbacka, Kungsbacka

Operationsavdelningen i Kungsbacka utgör en central del av sjukhusets verksamhet och består av operationsavdelning, uppvakningsavdelning samt sterilcentral. Inom enheten arbetar undersköterskor, läkare och sjuksköterskor specialiserade inom anestesi och operation.

Huvudentré, målpunkt F, hiss F2, plan 4 - visa på karta
Anestesi, Gynekolog, Kirurgi, Ortoped, Urolog, Öron Näsa Hals