Urologimottagningen Hallands sjukhus Kungsbacka, Kungsbacka

Om Urologimottagningen Hallands sjukhus Kungsbacka, Kungsbacka

Vid urologimottagningen i Kungsbacka görs bedömning av alla slags urologiska sjukdomar.

På mottagningen arbetar vi i team med urologiläkare, urologisköterskor, undersköterskor och sekreterare samt vid behov även uroterapeut och kurator.

På mottagningen tar vi hand om alla besök och gör även mindre operationsingrepp, vi tittar också in i blåsan och utför prostataprovtagning.

På operationsavdelningen utförs operationer för såväl godartade som elakartade sjukdomar hos både män och kvinnor

Huvudentré, målpunkt F, plan 3 - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt