aleris-specialistvård-täby

Aleris Specialistvård Täby

Täby

Aleris Specialistvård Täby erbjuder specialiserad sjukvård inom många områden samt dagkirurgisk verksamhet. Vi arbetar på uppdrag av Stockholms läns landsting och tar emot både barn och vuxna.

Här får du alltid träffa erfarna specialistläkare som tillsammans med övrig vårdpersonal tar hand om dig. I samma hus finns även Aleris Röntgen.

Hos oss finns följande verksamheter:

Allmänkirurgi Urologi

Öron-Näsa-Hals
Aleris Röntgen
08-690 54 20
Visa telefonnummer

Åkerbyvägen 1,TILLFÄLLIG ENTRE: P g a stor ombyggnad har vi tillfällig entré på Åkerbyvägen 2 och Biblioteksgången 10. - visa på karta

Vägbeskrivning

Med bil, gående: infart Åkerbyvägen 2, här finns garage på övre plan därifrån kan du gå direkt in på plan 3.
Följ skyltningen till plan 2. Vi finns mitt emot Apoteket.
Endast för gående: ingång via Biblioteksgången 10.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• Nynäshamns VårdCentral Mycket trevliga och seriösa när man väl är hos läkare/innanför receptionen. Har dock haft mycket problem med kontakt både via telefon och i ... - Karl Gunnar Roos
    • Nikos Tsiaklides Läkarmottagning Trevligt bemötande och har tid vid mina besök. - Kim Tiilikainen
    • Åkermyntans Vårdcentral Jag rekommenderar Dr Apostolos Mintoglou, han är väldigt medicin competence, duktig att ge återkoppling samt följa upp patienten hela vårdpr... - Daniella Shafti
    • Hjärtintensivvårdsavdelning Gävle Tack avd 105 för en fantastisk vård av mig, allt från Läkare till städpersonal. Arne på 23.2. - Arne Berg
    • Specialistläkarna Sergel City Tack för ett proffsigt bemötande. Blev till stor hjälp hos Ulf Zetterström. Trevlig midsommar. - Christina Haaga