Täby Kyrkby Husläkarmottagning

Täby

Akuttid till läkare bokas samma dag, från klockan 08:00, via telefonkontakt med distriktssköterskorna på telefon 08-588 087 00 På morgonen är det många som ringer, vid ej akuta ärenden ring efter kl 10:00 för att minska Er väntetid.

Efter klockan 17:00 och helger hänvisas till Husläkarjouren i Täby. Ring före besök, telefon: 08-792 15 10.

Lista dig hos Täby Kyrkby Husläkarmottagning

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 08 - 588 087 00
Hagmovägen 1,TÄBY - visa på karta

• 23:01 - 11 okt, 2018 skrev:

Kompetent personal, mycket trevliga och fantastisk tillgänglighet! Vi i kyrkbyn är bortskämda.

• 07:59 - 25 apr, 2018 skrev:

En vårdcentral med hjärta och hjärna. Får alltid hjälp och vård av bra kvalité.

• 15:03 - 10 apr, 2018 skrev:

Vad har hänt med Täby kyrkbys Husläkarmottagning? Jag kan förstå att läkare blir också sjuka eller vabbar sjuka barn men att hänvisa patienter till telefontider hos läkare som inte finns tillängliga eller med vetskapen om att man inte har en chans att komma i kontakt med läkaren på den korta telefontiden ÄR INTE OK. Vad ska vi patienter göra när 1177 ger rekommendation att komma i kontakt med husläkaren. Det är andra gången jag råkar ut för det och för ett år sedan blev jag avvisad trots en urinvägsinfektion som krävde antibiotika behandling. Tur att det finns Kry.se där man kan snabbt komma i kontakt med en läkare. Är det fler som haft problem med att få akuttid eller komma i kontakt med sin husläkare?

1,5

• 14:22 - 28 feb, 2018

3,0

• 11:47 - 02 maj, 2017

• 21:11 - 19 jan, 2016 skrev:

Jag är mycket nöjd med bemötandet jag får på vårdcentralen.. Både av personalen i receptionen, distriktskötororna och läkarna.. Kan bara berömma dem alla...