Sporthallsvägen 2B, Höganäs

AudioNova Höganäs

Välkommen till AudioNova Höganäs – Din Hörselspecialist!

AudioNova Höganäs ligger på Sporthallsvägen 2B i Höganäs. Till oss tar du dig enkelt med buss till hållplats Lexikonvägen som stannar precis utanför.

AudioNova är en av Sveriges största hörselkedjor och finns på flera platser i landet. Audionommottagningen i Höganäs är en av många hörselkliniker som tillhör AudioNova.

Vad vi på AudioNova Höganäs kan hjälpa dig med

På AudioNova Höganäs hjälper våra erfarna audionomer dig med hörseltest och utprovning av hörapparater och hörselskydd. Du kan också få hjälp med service och justering av hörapparater, samt arbetsplatsanpassningar. Vi på AudioNova Höganäs vet att alla individer har unika förutsättningar, behov och önskemål, och därför gör vi alltid vårt yttersta för att hitta den bästa lösningen för just dig.

Du behöver ingen remiss för att komma till oss på AudioNova Höganäs!

Avtal inom vårdval primär hörselrehabilitering

AudioNova Höganäs är en hörselklinik som är auktoriserad av Region Skåne inom primär hörselrehabilitering. Det innebär att du som är över 18 år med lätt till måttlig hörselnedsättning kan få hjälp med behovsbedömning, förskrivning av hörselhjälpmedel, service samt viktig information kring hörselnedsättningen hos oss.

Hörseltest online på audionova.se

Hur står det till med din hörsel? På AudioNovas hemsida kan du göra ett hörseltest online. Under testet får du lyssna på några ljud och sedan besvara ett antal frågor. Testet tar bara några minuter och du får ditt resultat med en gång.

Få hjälp med din hörsel hos AudioNova Höganäs!

Informationen uppdaterades 13:54 - 12 sep, 2023