Kocksgatan 24, Stockholm

Akupunktur

Massage

Välkommen till Naprapatlandslaget - världens största naprapatkedja!

Naprapatlandslaget Stockholm Södermalm hittar du på Kocksgatan 24 i Stockholm. Här träffar du kunniga naprapater som hjälper dig med alla tänkbara besvär från muskler och leder.

Vår vision: bäst på muskel- och ledbehandling

Redan 1998 träffades vi som grundade Naprapatlandslaget, på Scandinavian College Of Manual Medicine/Naprapathögskolan. Det vi alla hade gemensamt var att vi drömde om att hjälpa människor bli friska genom naprapati. Anledningen till att Naprapatlandslaget startades var att vi kände att det saknades en stor aktör i branschen, och bestämde oss för att grunda det som skulle bli världens största naprapatkedja. Idag har vi ett fantastiskt gäng kunniga och kompetenta naprapater som alla jobbar mot vår vision: bäst på muskel- och ledbehandling!

Det här kan vi hjälpa dig med

Vi på Naprapatlandslaget Stockholm Södermalm arbetar med olika metoder, bland annat manipulation, mobilisering, massage, stretching, triggerpunktsbehandling och akupunktur, och vi anpassar alltid behandlingen efter just dina behov. Hos oss kan du få behandling för besvär från muskler och leder, som till exempel:

• Ont i knät
  • Ont i ryggen
  • Diskbråck
  • Tennisarmbåge

Hur hittar du till oss?

Vår mottagning finns två kvarter upp från Götgatan. Du kan ta tunnelbanan till Medborgarplatsen, som ligger ca 3 minuter bort, eller Skanstull.

Sök hjälp för dina muskler och leder hos oss på Naprapatlandslaget Stockholm Södermalm redan idag!

Informationen uppdaterades 11:36 - 22 mar, 2023

Akuta tider varje dag. Jourtider helgdagar.
LÖRDAG: Naprapatlandslaget Odenplan har lördagsöppet 10:00-15:00