Capio Psykiatri Stockholm öppenvård, Södermalm
mental health

Capio Psykiatri Stockholm öppenvård

, Södermalm

Krukmakargatan 37A,118 51,STOCKHOLM, 11851 Södermalm

Vi behandlar psykiatriska tillstånd som ryms inom specialistpsykiatris uppdrag, som till exempel psykossjukdom, bipolär sjukdom, ADHD och borderline/emotionellt instabil personlighetsstörning. Du når oss via egenanmälan på vår hemsida eller via 1177. Din läkare kan också skicka en remiss i journalsystemet TakeCare eller ett brev till mottagningen.
Vi är en allmänpsykiatrisk mottagning som tar emot dig som är 18 år och äldre, folkbokförd i Sverige och i behov av psykiatrisk vård och behandling på specialistnivå. Vi har även ha ett särskilt ansvar för att behandla personer som arbetar inom sjukvården och kontaktyrken och som är i behov av specialistpsykiatrisk vård.

Informationen uppdaterades 07:15 - 2 okt, 2023

14 sep, 2023

INGEN BRA/SERIÖS VÅRD FÖR ADHD PATIENTER, HÄR FÅR DU BARA SLICKA PÅ TÅRTAN I MEDICINVÄG NÄR D GÄLLER FÖRSKRIVNING AV ADHD MEDICIN!! ENDAST EN BRA LÄKARE GER DIG D DU VERKLIGEN BEHÖVER OCH D VILL SÄGA OM DU E EN STABIL Å NYKTER PERSON!!

3 apr, 2023

Jättetrevlig personal i reception, trevligt bemötande över 1177. Kontakten med min läkare överträffar mina förväntningar. Hon kombinerar ingående kunskap med empati.

3 apr, 2023

30 sep, 2022

Dålig psykiatrimottagning

19 sep, 2021

Men jag kom inte fram på telefonnumret för avbokning. Det gick heller inte att avboka via 1177. Vad har hänt? Jag har en tid 13.00 19/9

Psykiatri, vuxna