Hälsokliniken

Barnängsgatan 6, Stockholm

Hälsokliniken

Komplementärmedicin och traditionell vård i samspel

Hälsokliniken erbjuder en unik kombination av komplementärmedicin och traditionell medicin. Här kan du få hjälp med breda hälsokontroller, som ger dig en helhetsbild av din hälsa. Elisabeth Brown, som driver kliniken, har lång erfarenhet från både traditionell medicin och naturmedicin, och hjälper dig komma till botten med dina besvär!

Ett vänligt och personligt bemötande

Vi på Hälsokliniken tror att det personliga mötet är grunden till bra hälsovård. Det finns mycket information att hämta på internet, men ofta behövs en kunnig behandlare för att du verkligen ska få rätt hjälp. Hos Hälsokliniken blir du sedd och lyssnad på, och tillsammans tar vi dig framåt mot en bättre hälsa.

Vad kan vi hjälpa dig med?

Det finns många anledningar till att personer vänder sig till oss. Det kan till exempel röra sig om:

• Trötthet/utmattning
  • Hormon/övergångsbesvär
  • Nedstämdhet
  • Nedsatt allmäntillstånd
  • Stress

Du kan läsa mer om Hälsoklinikens hälsokontroller här! Du kan också lära dig mer om kosttillskott och hur Hälsokliniken jobbar med dem här.

Hälsovård för privatpersoner och företag

Hälsokliniken tar emot både privatpersoner och företag. Regelbundna hälsokontroller är en viktig investering, och vårt mål är att upptäcka och förebygga negativa tendenser, innan de leder till sjukdomar.

Elisabeth Brown

Jag som driver Hälsokliniken heter Elisabeth Brown. Jag har 20 års erfarenhet inom traditionell sjukvård och flera utbildningar inom hälsa och sjukvård. Vår hälsa är det viktigaste vi har och jag tror att ett mer holistiskt synsätt på sjukdom skapar bättre hälsa.

Varmt välkommen att boka en tid hos Hälsokliniken!

Informationen uppdaterades 14:07 - 21 dec, 2022

24 okt, 2023

Superkunnig & medmänsklig

3 okt, 2023

Det bästa jag någonsin var med om! Högsta betyg satt för kunskap/kvalité och framför allt bemötande!

21 sep, 2023

Med Hälsoklinikens kunniga och kloka behandling/råd har jag kunnat få hjälp både med mitt sjukdomstillstånd och återfått mental styrka.

29 maj, 2023

Ett tryggt stöd, med tydlig information om bakgrund och vägar framåt.

10 maj, 2023

Kombinerade både medicin och terapi. Unikt och allomfattande vård. Är mycket nöjd! :)

Måndag - Onsdag:13:00 - 14:00