Mama Mia Söder BVC

Magnus Ladulåsgatan 43, Stockholm

Mama Mia Söder BVC

Varmt välkomna till Mama Mia Söder BVC! Ni hittar oss i nyrenoverade ljusa lokaler på på Magnus Ladulåsgatan 43, mitt på söder. Hos oss är hela familjen i fokus! Personalen består av erfarna BVC- sjuksköterskor som har ett stort engagemang i mottagningen och gör alltid sitt yttersta och det lilla extra för alla familjer. Våra fina lokaler ger oss möjlighet att ha många trevliga föräldragrupper utifrån allas behov. Mama Mia arbetar på uppdrag av Region Stockholm och utifrån det regionala barnhälsovårdsprogrammet.

Vår systermottagning Mama Mia Söder BMM ligger på Götgatan 83E och kan hjälpa dig med mödravård, ultraljud, preventivmedelsrådgivning/drop-in och cellprovtagning.

Mama Mias värdegrund

För oss är det viktigt att se, bemöta och bekräfta alla våra kunder och samarbetspartners genom ett respektfullt och informativt förhållningssätt och med högsta servicefaktor.

Om Mama Mia

Mama Mia är Skandinaviens största privata kvinno- och barnhälsomottagning. Vi bedriver barnmorskemottagningar, barnavårdsmottagningar, ultraljudsverksamhet, gynekologisk mottagning samt mottagning för sexuell hälsa. Vi finns i både Stockholm, Skåne och Uppsala.

Vi som arbetar på Mama Mia har alla lång yrkeserfarenhet och mycket hög specialistkompetens. Vi följer dig från graviditeten och under hela barnets uppväxt. Vården anpassas efter just era individuella önskemål och behov, för varje familj är unik!

Mama Mia har vårdavtal med Region Stockholm.

Varmt välkommen till Mama Mia BVC på Södermalm!

Informationen uppdaterades 10:14 - 7 dec, 2023

6 dec, 2023

Fantastiskt bemötande, känner mig väldigt trygg med min BVC sjuksköterska <3

12 okt, 2021

12 okt, 2021

11 okt, 2021

11 okt, 2021

Vi är jättenöjda med vårt besök.

08-5064#### Visa nummer