Hornsgatan 170, BV, Stockholm

Klimateriebesvär

Infertilitetsutredning

Cellförändringar

Varmt välkommen till Hornstulls Gynmottagning på Södermalm i Stockholm!

Vår gynekologmottagning ligger precis runt hörnet från Hornstulls kärna och hit tar du dig enkelt med både buss och tunnelbana. Mottagningen ligger i nyrenoverade lokaler med modern och hemtrevlig inredning.

Vi hjälper till med det mesta inom gynekologi, och erbjuder dessutom akuttider!

På vår gynekologmottagning kan vi hjälpa dig med:

• Cellprovtagning (görs på Hornstulls Gynmottagning av medicinsk anledning (exempelvis blödningar vid samlag och oregelbundna blödningar)
  • Gynekologisk undersökning
  • Utredning och behandling av cellförändringar
  • Cancerkontroller
  • Utredning av livmoderhalscancer
  • Ultraljud
  • Blödningsrubbningar
  • Utebliven mens
  • Inkontinensutredning
  • Svårare klimakteriebesvär
  • Provtagning och behandling av könssjukdomar (enbart vid symtom).
  • Infertilitetsutredning
  • Förnya recept

På uppdrag av SLL

Vi arbetar på uppdrag av Stockholms läns landsting vilket innebär att du betalar gällande patienttaxa för ditt besök, frikort gäller, och du behöver ingen remiss för att boka tid hos oss.

Kontakta Hornstulls Gynmottagning för att boka en tid!

Informationen uppdaterades 11:01 - 14 mar, 2024

Dr Obeid Ahmed

8 mar, 2024

Lätt att få tid Kunnig och förtroendeingivande gynekolog

26 feb, 2024

Bokade tid här för ett HPV test & cellprov för att jag hade en blödning som inte slutade (sa detta tydligt i telefon) på plats vart jag nästan skälld på över att jah blödde & frågasatt hur han skulle ta provet när jag blöder & flera gånger sa han & viftade med ultraljudet "titta här. Ush vad du blöder." Fick ett recept på en medicin som skulle "hjälpa" & ny tid. Samma sak skedde & vart iväg skickad till akuten på SÖS efter "undersökning" när jag hade skrikit till av smärta med ett ihop klistrat kuvert & inga fler svar på några frågor eller någon som helst information.

16 feb, 2024

21 dec, 2023

Receptionisterna satt och pratade med varandra och slutade inte fast jag stod vid kassan. Dåligt bemötande. Läkaren ok men upplevde honom som stressad och ville att undersökningen skulle gå fort. Fick inga svar på mina frågor utan han bad mig tänka själv. Kände mig ej välkommen och kommer inte gå dit igen.

16 aug, 2023

Liten, hemtrevlig mottagning. Gulliga i receptionen. Läkaren var väldigt förstående, inlyssnande och tog sig tiden att svara på alla mina frågor. Supernöjd, kommer inte gå till nån annan!