Götgatan 55, 5tr, Stockholm

Akut tandvård - för dig över 23 år

Du får ett kostnadsförslag.

Smile Stockholm Södermalm - dina tandläkare på Söder!

Smile Södermalm består av tandläkarna Gunnar Abele och Alexandra Viding, som med sina varsina team kan hjälpa dig med det mesta inom tandvård. De kommer direkt från Tandläkarna Göta Lejon och befinner sig på samma adress som förut - Götgatan 55!

Vad kan vi erbjuda dig inom tandvård?

Hos oss hittar du både tandläkare och tandhygienist, och vi kan erbjuda dig en heltäckande tandvård. Du kan till exempel boka tid hos oss för:

• Allmäntandvård, till exempel regelbundna tandläkarundersökningar
• Tandimplantat
• Estetisk tandvård
• Tandblekning

Vårt mål med tandvården är att du ska få en så god mun- och tandhälsa som möjligt, och vi lägger stor vikt vid ett bra och personligt bemötande när du kommer till oss.

Så hittar du till oss på Smile Stockholm Södermalm

Det är enkelt att ta sig till oss med kollektivtrafiken. Vår klinik ligger precis vid tunnelbanestationen Medborgarplatsen - du får gå över Folkungagatan för att hitta till oss på Götgatan 55.

Varmt välkommen till Smile Stockholm Södermalm!

Informationen uppdaterades 19:49 - 7 mar, 2024

21 nov, 2023

Jag träffade Alicia Dollerup och jag är jättenöjd! Trevligt bemötande, lugn och kunnig, jag känner mig väl omhändertagen och kommer att fortsätta hos henne.

17 mar, 2023

Jag hade en fantastisk upplevelse med Tandläkare Alexandra Viding på Smile Tandvård Stockholm Södermalm! Personalen på Smile Tandvård Stockholm Södermalm var vänlig och välkomnande från det ögonblick jag kom in genom dörren. Tandläkare Alexandra Viding tog sig tid att förklara mina behandlingsalternativ och svarade noggrant på alla mina frågor. Hon är en exceptionell expert och kunde hjälpa mig att förbättra min munhälsa. Jag rekommenderar starkt Tandläkare Alexandra Viding på Smile Tandvård Stockholm Södermalm till alla som letar efter en omtänksam, kunnig tandläkare som ger utmärkt vård!

3 mar, 2023

Mycket bra bemötande och resonemang om tandstatus.

18 dec, 2020

Gunnar är lätt Sveriges bästa och roligaste tandläkare. Jag led av svår tandläkarskräck i unga år och fick behandlas med både lugnande och lustgas när det var dags att laga ett hål. I vuxen ålder hade jag turen att hamna hos Gunnar och hans pedagogik och expertis har bidragit till att jag nu knappt behöver bedövning i tandläkarstolen. Jag hoppas att han aldrig går i pension!

22 okt, 2020

Att stiga in i Vivecas mottagningsrum, ljust och inbjudande inrett i mjuka färger med avslappnande musik, lugnar all nervositet inför ett tandläkarbesök! Tandsköterskan Lisas kreativa och roliga teckningar sprider gott humör trots ev tandvärk. Jag har gått hos kunniga Viveca som alltid med lätt hand och sin glada personlighet hjälpt mig i mer än 15 år.

Fråga ställd 16:05 - 22 mar, 2018

Hej jag har en tid bokad hos en tandläkare senare i höst ska jag boka tid till tandhyginist samtidigt ?

Smile Stockholm Södermalm svarar:

Hej Gunnie, Det är inte nödvändigt men fråga gärna din tandläkare. Med vänlig hälsning Eila/ tandsköterska

Måndag - Tisdag:08:00 - 17:00

Måndag - Tisdag:08:00 - 16:30