Folktandvården Sysslebäck

Torsby

Strax norr om Branäsberget ligger Folktandvården Sysslebäck, vår nordligast belägna klinik. På Folktandvården Sysslebäck tar vi emot både barn och vuxna och vi erbjuder både Frisktandvård, tandvård till fast pris, och tandvård som du betalar per besök. Om du behöver tolk - kontakta oss i förväg så ordnar vi det. Hos oss på Folktandvården Sysslebäck arbetar två tandläkare, tre tandhygienister och fyra tandsköterskor.

Tf Klinikchef: Jeanette Israelsson

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0564 - 100 42