Helsa Vårdcentral Östertull, Norrköping

Om Helsa Vårdcentral Östertull, Norrköping

Vår ambition är att erbjuda dig vård av hög kvalitet med bästa tänkbara tillgänglighet, service och bemötande när du besöker vår vårdcentral.
Hos oss kan du träffa läkare, sjuksköterskor, distriktssköterskor, BVC-sköterskor och olika specialmottagningar. All kompetens på ett ställe - för hela familjen.

När vårdcentralen är stängd kan du söka efter råd om sjukdomar och symtom här på 1177.se. Hittar du inget svar kan du ringa 1177. Sjuksköterskorna på 1177 ger dig allmänna medicinska råd, gör en medicinsk bedömning och lotsar dig vidare om du behöver besöka jourcentral eller akutmottagning. Du kan inte boka eller avboka tid på vårdcentralen via telefonnumret 1177.

Helsa VC Östertull, Vikboplan 7, Norrköping - visa på karta
Nej

Helsa Vårdcentral Östertull, Norrköping

2,6

08:02 - 24 jan, 2020 skrev:

Otrevlig personal,alltid när man ringer.kan inte erbjuda tider någonsin...har inget positivt och säga om denna VC

1,2

11:36 - 03 apr, 2018