Folktandvården Berg, Svenstavik

Svenstavik, Berg

Välkommen till Folktandvården Svenstavik.

Här erbjuder vi tandvård till barn, ungdomar och vuxna. Välkommen att kontakta oss för att boka ditt besök.

Vid akuta besvär ring i första hand din ordinarie folktandvårdsklinik.

Jourhavande tandläkare finns på telefon 063-15 33 00 måndag-fredag kl 8.00-17.00 samt lördag, söndag och helgdag kl 11.00-12.00.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 0687 - 166 30
Vallmovägen 2,845 31 Svenstavik - visa på karta

• Fredag 08:00 - 12:00 Ojämna veckor

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmäntandvård, Tandläkare