Folktandvården Sveg

Om Folktandvården Sveg

Välkommen till Folktandvården Sveg.

Här erbjuder vi tandvård till barn, ungdomar och vuxna. Välkommen att kontakta oss för att boka ditt besök.

Vid akuta besvär ring i första hand din ordinarie folktandvårdsklinik.

Folktandvårdens Tandakut finns på Akademigatan 4D Östersund, telefonnummer 063-15 33 00.

Telefontider, måndag till fredag kl. 08.00 -17.00, lördag, söndag och övriga helgdagar kl. 11.00-12.00.

Boka tid via telefon innan besöket.

Mailadress till kliniken ftv.sveg@regionjh.se

Herrögatan 31,842 32 Sveg - visa på karta