Svegs hälsocentral

Sveg, Härjedalen

I Ytterhogdal har vi en sköterska en dag per vecka för bokade besök och provtagningar. Se länk ovan.

Under vintersäsong (dec-apr) har vi även våra filialer i Lofsdalen och på Vemdalsskalet öppna.

Lista dig hos Svegs hälsocentral

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0680 - 166 00
Herrögatan 31,842 32 Sveg - visa på karta
  • Måndag - Fredag 11:30 - 16:00 Callback
Drop-in
  • Måndag - Fredag 08:15 - 15:00 Akuta åkommor

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Barnmorska, Distriktssköterskeverksamhet, Fysioterapeut, Husläkare / vårdcentral, Sjukgymnast, Ungdomsmottagning

• 11:11 - 16 dec, 2017 skrev:

Jag vill att ni skickar ett jätte tack till era fantastiska ambulanspersonal som hjälpte mig i fredags när hälsocentralen var stängd. Jag kände mig så väl omhändertagen och fick hjälp när jag som bäst behövde. Ni måste låta dem får kännedom om min tacksamhet.

3,0

• 17:17 - 23 nov, 2017 skrev:

Imget strul med att åka fram och tillbaka. Provtagning, besök hos doktor samma dag, Mycket bra.