Berit Engströms Läkarpraktik

Om Berit Engströms Läkarpraktik

Specialistläkare finns inom Öron- näs- och halssjukdomar. Vi utreder hörsel, yrsel och snarkning utöver vanliga ÖNH-sjukdomar.

Svartbäcksgatan 43F - visa på karta
Öron Näsa Hals

Berit Engströms Läkarpraktik

10:47 - 22 jan, 2019 skrev:

Mycket proffsig och trevlig läkare som gav klara och tydliga besked.

21:02 - 05 feb, 2018 skrev:

Mycket trevlig,kunnig och förtroendeingivande läkare som på ett bra och begripligt sätt förklarade orsakerna till mina problem
Inga långa väntetider som på VC

16:52 - 06 jun, 2017

15:42 - 22 jan, 2017 skrev:

Berit Engström gav mig perfekt hjälp med mina problem, frekvent näsblod i två veckor. Proffsigt och betryggande. Hon förklarade vad hon gjorde. Jag var supernöjd.

12:42 - 23 jan, 2015 skrev:

Kändes som om jag tog upp hennes tid för något så banalt som ett högt ljud i ena örat o hemsk huvudvärk. Hörseltest genomfördes och nedsatt hörsel konstaterades på det örat. Råd: Sluta tänka på ljudet så kan det försvinna!Huvudvärken: Du är väl spänd! Nedlåtande attityd skulle jag vilja sammanfatta det som...tråkigt! Hög kompetens är bra men empati är inte så dumt som ett komplement.