Barnmorska Svartbäckens vårdcentral, Uppsala

Om Barnmorska Svartbäckens vårdcentral, Uppsala

018-611 74 10

På barnmorskemottagningen erbjuds du graviditetskontroll samt förlossnings- och föräldraförberedelsekurser. Barnmorskan ansvarar också för gynekologisk hälsokontroll, sexual– och preventivmedelsrådgivning, skriver recept på p-piller, tar prov om könssjukdomar och spårar sexuell smitta.

018-611 74 10 Växelnummer
Svartbäcksgatan 52 A Uppsala - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 (ej helgdagar)
  • Måndag - Fredag 07:30 - 17:00 (ej helgdagar)
Barnmorska, Barnmorskemottagning, Mödravårdscentral

Barnmorska Svartbäckens vårdcentral, Uppsala

4,9

13:24 - 26 jan, 2016 skrev:

Så nöjd! Tycker alla barnmorskor som jag träffat på svartbäcken varit helt underbara!

15:23 - 20 feb, 2014 skrev:

Hej. Vill ge roser till barnmorskorna på svartbäcken. Spec. Min Ingela sen Malin jag haft när Ingela varit sjuk och sen du Regina som sticker mig :) Ni har varit så omtänksamma. Ringt hem och jag har verkligen känt mig trygg och omhändertagen. Vill att hon kommer ut nu men kommer sakna besöken hos er. Stor kram på er alla som ger en sån värme och ett leende.

09:42 - 12 jun, 2012 skrev:

Boel Jiremar är en klippa. Henne har jag haft under mina två graviditeter och det är en kvinna som är fantastiskt duktig!