Dagkirurgin Oskarshamn

Om Dagkirurgin Oskarshamn

Till oss kommer du som har en planerad operation och ska gå hem samma dag som du blivit opererad. Vi förbereder dig inför din operation och du kommer även till oss för eftervård. Om du behöver längre eftervård än vad som var tänkt från början så kan du istället behöva flyttas till en vårdavdelning.

Rösvägen 1, 572 51 Oskarshamn - visa på karta
  • Måndag - Söndag 07:00 - 20:00
Kirurgi

Dagkirurgin Oskarshamn

10:54 - 24 mar, 2014 skrev:

Tack för ett bra mottagande o fint bemötande, och att ni tog er tid att ringa dagen efter operationen hem till mej för att höra hur det var. Mycket Positivt.