Samrehab Oskarshamn

Om Samrehab Oskarshamn

Till oss kommer du när du behöver arbetsterapi eller sjukgymnastik. Vi erbjuder rehabilitering för dig som har en lungsjukdom, hjärtsjukdom, neurologisk eller reumatisk sjukdom, ortopedisk sjukdom eller diabetes. Du som har genomgått ett kirurgiskt ingrepp kommer också till oss för rehabilitering. Hit kommer du även om du behöver prata med en kurator eller träffa en dietist.

Vi arbetar i team vilket gör att vi tar ett helhetsansvar som gör att du kan känna dig trygg igenom hela behandlingen.

Rösvägen 1, 572 51 Oskarshamn - visa på karta
Arbetsterapeut, Dietist, Kuratorsverksamhet, Sjukgymnast