Surahammars Familjeläkarmottagning, Surahammar

Om Surahammars Familjeläkarmottagning, Surahammar

Vi är en verksamhet i Praktikertjänst AB som ingår i vårdval Västmanland. Vår målsättning är att erbjuda dig och din familj lättillgänglig hälso- och sjukvård med hög kvalitet. Hos oss finns familjeläkarmottagning med familjeläkare och distriktssköterskor, barnhälsovård, barnmorskemottagning, distriktsarbetsterapeut och ungdomsmottagning. Vi samarbetar med två sjukgymnaster som finns i samma hus.

Lista dig hos Surahammars Familjeläkarmottagning, Surahammar

Köpmangatan 25 73531 Surahammar - visa på karta
Parfym, rakvatten och andra starka dofter kan vara besvärligt för en del. Undvik därför detta när du besöker oss.
Husläkare / vårdcentral