Vårdcentralen Sunne

Om Vårdcentralen Sunne

Till vårdcentralen kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa under hela livet.

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan också få hjälp med att ändra dina levnadsvanor.

Om du behöver hälso- och sjukvård som inte vi kan erbjuda hjälper vi dig vidare.

Välkommen till oss!

Enhetschef Ingela Pedersen
0565-475 35.

Biträdande enhetschef Helena Gustavsson 0565-475 09.

Du kan boka en tid via rådgivningssköterska på telefon 0565-475 10. Telefontid 07:45 - 10:00.

Lista dig hos Vårdcentralen Sunne

0565 - 475 10 Växelnummer
Åmbergsvägen 12 - visa på karta
Barnavårdscentral / BVC, Barnmorska, Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Fotvård, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Mödravårdscentral, Ungdomsmottagning

Vårdcentralen Sunne

4,2