Vårdcentralen Sunne

Om Vårdcentralen Sunne

Till vårdcentralen kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa under hela livet.

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan också få hjälp med att ändra dina levnadsvanor.

Om du behöver hälso- och sjukvård som inte vi kan erbjuda hjälper vi dig vidare.

Välkommen till oss!

Enhetschef Ingela Pedersen
0565-475 35.
Telefontid till läkare alla dagar i veckan utom torsdag kl 08.00-08.30. Röstbrevlåda informerar om ev ändringar.
Anna Tomczyk 0565-475 21
Christer Forsberg 0565-475 30
Pablo Massey 0565-475 31
Lars Andersson 0565-475 20
Roger van de Mortel 0565-475 41.
Marlene Sonnleitner 0565-475 22
Du kan också boka en telefontid via rådgivningssköterska på telefon 0565-475 10.

Lista dig hos Vårdcentralen Sunne

0565 - 475 10 Växelnummer
Åmbergsvägen 12 - visa på karta
Barnavårdscentral / BVC, Barnmorska, Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Fotvård, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Mödravårdscentral, Ungdomsmottagning

Vårdcentralen Sunne

4,2