Nytorget 2, Sundsvall

Behandling av åderbråck

Åderbråcksoperation

Behandling av ådernät

Narva Åderbråckscenter Sundsvall - Specialister på åderbråck

Narva Åderbråckscenter erbjuder sedan 2019 bedömning och behandling av åderbråck och ådernät på Sundsvall Wellness Center på Nytorget 2, en modern och centralt belägen klinik i Sundsvall! Här får du hjälp med högspecialiserad behandling av erfarna kirurger.

Sveriges främsta experter inom åderbråcksbehandling

Sedan 2004 har Narva Åderbråckscenter specialiserat sig inom åderbråcksbehandlingar och var med och grundade Sveriges allra första åderbråcksklinik, på Läkarhuset Odenplan i Stockholm. Hos Narva Åderbråckscenter ligger fokus på högklassig, serviceinriktad och tillgänglig vård med bästa resultat som mål - både funktionellt och kosmetiskt.

Hos Narva Åderbråckscenter Sundsvall står du som patient i fokus

Narva Åderbråckscenter arbetar utifrån värdegrunden att patienten alltid ska vara huvudaktören i alla processer, och gör sitt yttersta för dig. Både personal och miljö ska förmedla trygghet som vittnar om kompetens och tillgänglighet.

ISO-certifierad verksamhet

Narva Åderbråckscenter AB är, som enda renodlade åderbråcksklinik, kvalitets- och miljöcertifierad enligt ISO 9001:2015 samt ISO 14001:2015.

Varmt välkommen att boka tid hos Narva Åderbråckscenter i Sundsvall! Ett första besök med undersökning genom ultraljud kostar 400 kronor.

Informationen uppdaterades 16:59 - 2 nov, 2023

Anders Törring

Giuseppe Asciutto

Marek Kuzniar

4 feb, 2024

Blev så otroligt fint omhändertagen av en fantastisk läkare. Kerry Filler och den gulliga duktiga sjuksköterskan Saga. Tar dock lite tid att bli ’som vanligt ’ igen. Fortfarande svullen och väldigt blå efter en dryg vecka. Men det går åt rätt håll. Tack för fint och proffsigt bemötande ☺️

30 jan, 2024

Hade önskat ett återbesök för att få förklaring varför en del inringade områden lämnats obehandlade. Lugn och bra opetation. Inga smärtor, sover och kan promenera obehindrat. Bara positiv om ingreppet.

4 sep, 2023

Behandling och bemötande var bra. Det jag reagerade mot var att läkarn sa att man kunde återgå till arbetet dan efter. Jag vet inte vad man ska ha för jobb .sängprovare kanske😂 annars är allt bra

31 jul, 2021

Jättenöjd med det som vart gjort. Tyvärr vart ett åderbråck på ca 2dm missat. Jag retar mig på det.

23 nov, 2020

Mycket nöjd , ska ta bort bandaget idag.