Hälsocentralen Liden

Om Hälsocentralen Liden

Hälsocentralen Liden är en av landstingets hälsocentraler. Hit kan du vända dig med alla frågor som rör din hälsa.Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Vi ger dig nära och trygg vård, oavsett var i livet du befinner dig.

Lista dig hos Hälsocentralen Liden

0692 - 439 20 Växelnummer
Husåsvägen 18, 860 41 Liden - visa på karta
Barnavårdscentral / BVC, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Sjukgymnast

14:04 - 29 dec, 2017 skrev:

En toppen hälsocentral!