Hälsocentralen Matfors

Om Hälsocentralen Matfors

Hälsocentralen Matfors är en av Region Västernorrlands hälsocentraler. Hit kan du vända dig med alla frågor som rör sin hälsa. Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Vi ger dig nära och trygg vård, oavsett var i livet du befinner dig.

Lista dig hos Hälsocentralen Matfors

Skölevägen 19 - visa på karta
Drop-in
  • Måndag - Torsdag 13:30 - 14:30 PK-provtagning

Hälsocentralen Matfors

17:11 - 26 mar, 2019 skrev:

Alltid trevlig personal, man känner sig välkommen och sedd.

10:01 - 17 aug, 2017 skrev:

Mycket bra och trevlig samt förstående personal

08:20 - 03 feb, 2014 skrev:

Trevlig personal o bra empatiskt bemötande