Ledlabbet

Fredsgatan 3, Sundbyberg - Visa på karta

Logo Ledlabbet

Sundbyberg

På Ledlabbet har vi 20 års yrkeserfarenhet av naprapatbehandlingar samt idrottsskador. Ledlabbet hette tidigare Sundbybergs Naprapat & idrottsskademottagning.

Sedan 1994 är naprapater en profession som legitimeras av Socialstyrelsen. Utbildningen och vår erfarenhet borgar för en bred och djup behandlingskompetens för alla de olika och individuella problem som kan drabba en i rygg, nacke, muskler och leder.

Idrottsskada eller ryggskott - Ledlabbet hjälper dig oavsett

Mottagningen har ett väl fungerande samarbete med flera allmänna och specialiserade vårdinrättningar och terapeuter. Vi behandlar många idrottsaktiva med idrottsskador men oberoende av yrke, bakgrund eller idrottsaktivitet är du alltid välkommen att besöka oss.

Friskvårdschecken

Vi accepterar Friskvårdschecken som betalningsmedel.

Försäkringskunder

Vi tar emot försäkringskunder genom Skandia (Lifeline).

Välkommen till Ledlabbet!

Informationen uppdaterades 24 november 2013 av Vården.se

Behandlingar hos Ledlabbet

Bosse Widman

Leg. naprapat

Karta - Fredsgatan 3, Sundbyberg

• 08:35 - 26 nov, 2013 skrev:

Ett väldigt trevligt mottagande med lättsamt småprat om man vill. Oerhört rutinerad i undersökningar och behandlingar. Såväl konventionella som okonventionella.

• Fråga ställd 20:59 18 jun 2013

Jag undrar om akupunktur kan bota/ lindra en deppretion?

Ledlabbet svarar:

Hej Sandra! Jag antar att du menar nedstämmdhet/depression. Och det kan i alla fall inte jag bota med Akupunktur. De flesta Manuella terapeuter (Naprapater, sjukgymn, Chiropraktorer. mm.) använder Akupunktur huvudsakligen mot smärta. Jag föreslår att du vänder dig till en Terapeut/psygolog eller kanske en duktig Coach som kan leda dig in på en gladare vardag. Jag har kontakt med både Samtalsterapeuter och en riktigt duktig Coach som jag varmt kan rekomendera dig. Om du är intresserad av detta kan du höra av dig.