Grindberga Barnavårdscentral

Om Grindberga Barnavårdscentral

Barnavårdscentralens uppgift är att tillsammans med föräldrarna arbeta för att barnen får den hälsovård de behöver för att växa, utvecklas och må bra. Till oss kan du vända dig om du har frågor om amning, ditt/dina barns utveckling, kost, hälsa, vaccinationsfrågor, barnsäkerhet, tandhälsovård och mycket annat.

Österled 30, 732 45 Arboga - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 08:00 - 09:00 Maria 0589-86551
  • Måndag - Fredag 11:30 - 12:00 Elin 0589-86522
  • Måndag - Fredag 08:00 - 16:00 Efter tidsbokn.
Barnavårdscentral / BVC