Strömsunds hälsocentral

Strömsund

Strömsunds hälsocentral är belägen efter E45 vid norra infarten till Strömsund.

Här finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Det gör att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och gott bemötande.

På familjecentralen finns BVC-sköterska, barnmorska som samarbetar med kommunen.

I anslutning ligger Närvårdsavdelningen som har gemensamma vårdplatser med kommunen.

Lista dig hos Strömsunds hälsocentral

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0670 - 166 00
Lövbergavägen 37,833 33 Strömsund - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 10:30 tills vidare
  • Måndag - Fredag 13:00 - 14:30 tills vidare

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Barnmorska, Distriktssköterskeverksamhet, Fysioterapeut, Husläkare / vårdcentral, Sjukgymnast